Mar 5, 2011

s.w.e.e.t 20

Assalammualaikum ~

yeay~ akhirnya 20 jugak aku.hehe.tp sbnarnye sedih jugak terpaksa tinggal kan zaman belasan. lps ni tak rasa dah nk tulis dalam borang, umur start no 1 lagi. hehe.

sebelum pukul 0000 lagi aku dah dapat call dari ma, aqbal azman dan ahmad fikri. thanks sgt dekat korang.
tepat pukul 0000 pula. twins dan ekin nyanyi lagu birthday utk aku. lepas tu, izzat ismail pula datang wish happy birthday and buat plan sikit utk birthday party esk. (surprise utk shakiera)
kebetulan, birthday aku sama bulan dgn the twins. aku 1 mac n the twins pulak 2 mac. awl awl lagi ktorg dah plan nk celebrate birthday sama sama. Alhamdulillah apa yang ktorg plan menjadi, dan menjadi lebih surprise utk shakiera mazlan. =). sebelum tidur, aku di dodoikan dgn sebuah lagu. hehe. thanks jugak.

so, sekarang aku nak post sikit kenangan kenangan yang ada masa aku jd birthday girl. =D

pagi birthday (1st march)

i got three kisses from my lalings =)
lepas tu....

dapat pulak result accounting.  giler nervous tunggu result subject ni.
time tu aku berharap sgt result aku x merosakkan mood birthday aku.
Alhamdulillah... dgn smiley aku pegi ambik result =D

end of the class..

satu kelas nyanyi lagu birthday utk aku :).sgt manis.hehe
act, its our tradition. ade je classmate punya birthday, confirm ktorg nyayi ramai ramai.
thanks korang =)

lepas kelas, macam biasa terus balik rumah. makan makan lepas tu ambil lappy. sangat ramai yang wish aku dekat fb. org 1st yang wish Mohamad syazwan. awal dua jam. haha. thanks wan, sis eyma, abg fahmi, ngah, ezane dan yang lain jugak =)

malam hari...
sebelum pergi pantai, ktorg dinner dulu.
location : depan rumah no 11*

d'pantai... (2 mac. masih lagi birthday girl even dah pukul 12. hehe)

sesi tiup lilin, potong memotong kek dan calit menyalit di pipi =D
birthday girls : shabiera sarah shakiera (3s ^^)
muka muka yang memeriahkan lagi birthday party ktorg utk 1st session. =)
 ekin, wanie, akbar, ijat , wan

1/2 jam kemudian... (session 2)

muka muka ni pulak muncul utk meriahkan lagi party.
dengan niat utk kasi surprise dekat shakiera.
niat di dimakbulkan. hehe :)
ejat, atap, am, faqih
tiup lilin dan potong kek utk kali ke-2. =D
mocha cake & chocolate indulgence
sangat sedapp. tahan nafsu makan je malam tu. huhu ^^

chocolate indulgence sponsored by muhammad izzat, izzat ismailamalul arifin
thanks a lot! =D

 
guitarist yang d'import khas dari melaka. hehe.


presents yg tak d'jangka... haha

from wan =)
from ejat =)
the last one from ijat =)

macam yang selalu aku cakap sebelum ni, sem last ni banyak sangat kenangan. plan dgn twins n ekin nak celebrate birthday tepi pantai pun termakbul plus plus dgn surprise cake from ijat n am. sbnrnya, x expect pun atas chocolate indulgence tu ada nama aku jugak. hehe. ingtkan nama shakiera dan shabiera je. aku pun terkena jugak bak kata ejat. ^^


thank you so much! =))

arioss !!








4 comments:

mye said...

untungla da org smbu buzday..
hehe..
nway hrgailah rkan2 anda itu..
huhu

ZalikhaZaini said...

kau dah tua!!! haha aku belom lagi baru 19 lagi..tetttt...

ShaKiera said...

love u syg :)

muhammad izzat bin ibrahim said...

sara, happy birthday lagi sekali ! :)
nama kawan kami lagi sorang tu :FAQIH
heheee ! isikan ye nanti sara !
sara,saya ada share juga tau ! kitorang kasi sama rata harga kek tu ! heheeee ! tak kesah la pasal kek tu,janji korang happy celeb birthday kali ni ekk ! heheee ~
umur saya lapan BELAS lagi ! :)) bangga ! HAHAAAA
hope sentiasa happy tau sara ! mintak2 la nanti sara dengan II ! AMIN ! AMIN ! AMIN !
happy birthday akak :)