Jan 30, 2011

1 hari

semalam satu hari aku berjoli dekat luar. time lunch aku berjoli dengan member member teknik aku. dinner pulak dengan family aku. boleh katekan midnight baru aku balik rumah. =D
sangat seronok.

l.u.n.c.h

lunch bersama ieka, marhanis, faezah & nisa.
thanks to marhanis coz belanja ktorg lunch. sgt segan semalam ^^.hehe.
mase ni datin aina & izyan tak sampai lagi. so ktorang makan dulu sebab dah lapar 
sesgt. biler aina & izyan sampai ktorg teman dorang pulak makan.

d.i.n.n.e.r
lepas je balik dari BB, terus pergi dinner dengan family dekat
SEKINCHAN IKAN BAKAR.
Perghh...makanan kat sana memang sangat sedappp.
memang tak cukup sepinggan semalam. tapi memikirkan on diet 'sikit' terpaksa laa 
control nafsu. HEHE



d.e.s.s.e.r.t
TUTTI FRUTTI  tempat pilihan ktorg untuk dessert. 
dekat TUTTI FRUTTI pun sedapp jugak.
layann habis. tenang je makan ice cream dekat sana mmg layan nafsu giler lah.
HAHA.


Tutti Fruitti menyediakan icecream bercampur yogurt.
 mmg org kata icecream kesihatan la ni.
cuba baca dekat cup tu 'HEALTH BENEFITS'
so, sape yang berdiet tak perlu risau makan tutti fruitti ni banyak banyak.
Insyallah tak bantu mengemukkan =)
Gilerrr sedapp. =)


MUKA SELEPAS KEKENYANGAN


semalam hidup aku ala ala JJCM la.lunch dekat BB. Dinner dekat Sekinchan Ikan Bakar. 
Dessert dekat Tutti Fruitti. dah boleh ganti Serina Chef Wan dah aku ni. HEHE. =)
sebelum balik, singgah KFC drive thru sebab kakak aku yang tengah pregnant ni 
teringin nak makan Chezzey Wedges.
Aku pun tumpang order sekali. =P


'Semalam sangat penat tapi seronok'

Arioss!! =)









5 comments:

mye said...

wow hr tnpa had utk mkan..
hahaha

biera said...

wah..bestnye awak berkeluar-keluaran..we all duk umah saje dating dgn pamily =)

ShaKiera said...

bestnye..
mesti 2 jd wonderful memories kn dear :)

ZalikhaZaini said...

weyhh..perlu ke gambar aku yg tengah bersantap 2.haha jatuh saham aku kalau mak mertua aku tengokk.haha

sara ben said...

mye : tau xpe. memang hari makan je ari tu.haha

biera: dating dengan family pun best jugak. :).bukan selalu.hehe

kiera: memang wonderful memories. best giler makan makan saje. al maklum jenis suke makan kn.hehe

ieka: ceh, macam mak mertua kau ade blog je. jap jap, mak mertua pun xde. haha